شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۸

در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان تأکید شد؛

لزوم پیگیری پروژه در حال ساخت روستای فخرآباد

پیگیری پروژه درحال ساخت روستای فخرآباد

اولین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی به ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، اولین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بجستان در سال جاری با حضور اعضای حقیقی و حقوقی به ریاست حسین حیدری، فرماندار شهرستان برگزار شد.

در ابتدا حسین حیدری، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بجستان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: در مناسبت های ملی و مذهبی درس هایی نهفته است که پی بردن به آن و انتقال مفاهیم آن به جامعه به ویژه به نسل جوان، امید به آینده و زندگی را در آنها تقویت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت نشر وقایع دوران دفاع مقدس، افزود: دوران جنگ تحمیلی از جمله مناسبت هایی است که بازگو کردن رشادت ها، ایمان و اعتقاد رزمندگان به عنوان اسطوره های تاریخ معاصر ایران، می تواند راهنمای یافتن مسیر درست در تنگناهای زندگی باشد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بجستان همچنین با اشاره به پروژه در حال ساخت روستای فخرآباد، اظهار کرد: تمامی نهادهای مرتبط با آماده سازی و اتمام این پروژه از جمله بنیاد مسکن و دهیاری روستای فخرآباد می بایست همکاری لازم را در جهت صدور مجوزها و تسریع فرآیند راه اندازی این کتابخانه با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان داشته باشند.

حسن حیدری تصریح کرد: همچنین اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیز باید اولویت عملیاتی خود را در این پروژه قرار داده و پیگیری های لازم جهت افتتاح هر چه سریع تر این کتابخانه را انجام دهد.

در ادامه مجتبی عاملی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بجستان گفت: همدلی و همکاری بین ارگان های دولتی نیروی محرکه مهمی در پیشبرد اهداف تمامی ادارات محسوب می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری شاهد افتتاح کتابخانه روستای فخرآباد در آینده ای نزدیک باشیم.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 10 =